Inte så farligt som jag trodde....

... Vad ska jag säga? Kyrkan var faktiskt helt okej, i allafall inte nån tråkig präst som stog och pratade om något man inte fattar, men att gå i kyrkan är ju ändå inte något som man föredrar. I allafall inte jag! Men för att vara en gudstjänst som jag måste gå på, så var det helt okej! Massa gospelsånger och (hehe) goda skratt!! Jag och Sofia hade i allafall ganska trevligt. ;)  Sofias mamma var med i kören och sjöng, kul att se henne där! (Bra asså!!) Nu ska jag... Ingen aning om vad jag ska göra, bli väl film (Mission Imposeble på 4:an) eller Ally McBeal, eller datorn en stund. Jag ska hur som helst ta det lugnt. 
Pussar&Kramar  /Nathalie 


Jeans leggins från Gina, Lång tröja från LaRedoute och kappa från Esprit i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0