I will let you know, as soon as I have a chance to tell you...

Nu har jag precis tagit en lång och underbar dusch. Hur gött som hälst! Nu tänkte jag antingen göra en Dreamboard (förklarar när jag har gjort den, om jag gör en) eller titta på Ally McBeal. Får se hur jag gör...
Imorgon är det helgdag och ingen skola, vilket är jäkligt skönt! På eftermiddagen ska vi grilla med grannarna. Träningen på Friskis idag var good föresten... :P  Finns inte så mycket mer att säga, förutom att jag träffade Sandra där... :D
Om någon vill träffa mig under långhelgen så är jag öppen för förslag. Jag har en stund över till dom flesta! :D
Pussar&Kramar  /Nathalie

Vill tillbaka till London! Shoppa på Oxford street!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0