I´ve been searching my soul tonight... (8)

... Jag tror bara att det är Sandra som fattar Rubriken... ;) <3
Nog med pluggande för idag! Jag har hunnit med ganska mycket matte, och pluggat engelska... Smartot Nathalie har såklart tappat bort sin övningsbok bara, så jag måste komma ihåg att kopiera någons imorgon... Nu tänker jag äta en Kexchocklad och ett äpple, kolla på Ally McBeal och mysa! Det tycker jag att jag själv är värd! :)  Just nu sitter jag med miljoner små flätor i håret, så imorgon kommer jag att vara jätte lockig oh snygg (hoppas jag) i håret. Tack mamma för hjälpen! <3  Jag har kommit fram till att min mamma är min förebild och pappa är min idol... Om någon undrar :D

Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aaah I've been searching my soul tonight<33

Jaa det är du absolut värd! Jättefin i håret idag<33

2009-05-07 @ 18:40:26
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0