Galapremiären!!

Gud! Jag glömde den viktigaste nyheten av alla! För er som inte vet, så har jag varit med i en grupp med ungdommar som har gjort kort filmer. Under hösten gjorde vi dessa, och Måndagen den 8 Juni har dessa premiär på bion Facklan i Kungsbacka! Vi har själva skrivit manuset och spelat in allt. Allt de skulle handla om var varsin artikel ur barnkonvertionen. Jag är extra nervös inför galapremiären, eftersom jag är skådespelare i våran film. Det är sammanlagt 4 kortfilmer som är ihopsatta i en, och jag är alltså skådespelare i en av dom, den som jag var med och gjorde. För er som vill komma på Galapremiären är ni väldigt välkomna! Det kostar inget och det krävs ingen inbjudan för att komma in. Så kom gärna dit! :D  (Gus, jag är SKIT NERVÖS!!)

 

Kommentarer
Postat av: sandra

Kommer gå skitbra!!! Fasen vad spännande det skall bli!!:D:D(L)

onsalasandra.blogg.se ;P

2009-05-27 @ 14:31:55
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0