"Foto utflyckt" ,PhotoShop och Sofia!! :D

Rolig foto "utflyckt" med Sofia nu ikväll! Vi tog ganska många bilder vid huset och ängarna bakom där. Hehe, jag säger bara "Bääää!" :D  Fler bilder kommer sedan. Haha, det roligaste va när vi skulle svänga in på Smått&Gott efteråt! Haha, minnen för alltid!! <3  Men nu är vi hemma hos mig och har precis redigerat två bilder! :D  Hon har lärt mig hur man använder Photoshop!!! Jag har en ny hobby, bara så alla vet. ;)  Nu ska vi kolla på film och mysa<3

Pussar&Kramar  /Nathalie&Sofia



Kommentarer
Postat av: Sofia

SMÅTT & GOTT ALLTSÅ! HAHAHAHHAAHAHHA JÄÄÄVLAR XDD puss<33

2009-05-10 @ 00:27:43
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0