Det börjar lätta... :D

Hej sötisar!
Nu är det helg och sommar ute! :D  Dagen har varit bra, 4 lektioner och bara läste min svenskabok på två av dom. Förövrigt ett extra matteprov som gick mycket bra, och en hörförståelse i engelska som gick helt okej. Nu börjar det faktiskt kännas som jag kommer någon vart med allt pluggande. Det är fortfarnde mycket kvar, men det går framåt och jag kommer att hinna allt! Det är en sjukt go känsla.. :)
Just nu sitter jag i solen med plugget och äte lite, ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, varvat med plugg. Imorgon drar förmodligen jag och Josefine in till Göteborg och går på Neon night / Nordic. Det ska bli fett kul och slippa plugget för en kväll. Kommer bli kul gumman<3 :D

Hörs senare<3 Pussar&Kramar  /Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0