Mina underbara blondiner<3

De finast som finns, det bästa tjejerna jag känner. Jag älskar dom så jävla mycket, vill aldrig att dom tas ifrån mig! Jag älskar er! <3 

Sofia. En klippa i stormen! Du finns alltid och jag vet precis vart jag har dig! Jag önskar det fanns mer ord, men jag kan bara säga att jag älskar dig djupt! Du är verkligen fin rätt igenom. Du är den bästa vän jag har! Jag älskar dig<3

Josefine. Den roligaste vännen i världen. Du finns alltid i närheten även när du är långt bort, jag älskar dig för att du är så otroligt go och underbar. Din energi och glädje smittar. Vad du än säger så vet jag att du alltid finns där. Jag älskar dig<3

My. Den härligaste människan jag känner! Din humor och ditt skratt får mig att le. Varje gång jag ser dig, gnistrar du och varje gång du säger något blir jag glad. En vän att lita på, vad det än gäller. Jag älskar dig för att du är den du är<3  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Aawwww natta!!! Älskar dig med! Du är bäst i världen :***<3333

2009-05-13 @ 21:13:30
URL: http://snoowie.blogg.se/
Postat av: josefine:)

Äääääääääääääälskar dej med!!! Pusspussspuss! :D<333

2009-05-16 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0