Ballerina choko<3

Denna reklamen tycker jag är sjukt grym! Haha, jag tycker verkligen att den är svin bra. Detta resonemang grundar jag på att (hur rasistiskt det än låter) så har de "vita" så tråkigt oh det är stelt när dom dansar där i början. Sedan kommer dom svarta och livar upp det hela! Det är verkligen helt rätt... Den musiken som de svarta kom med under 50-talet eller vad det var, var verkligen det bästa som finns! Finns det bättre sångare än ganska "stor växta" svart kvinnor som sjunger? Jag ryser...!!! Reklamen visar hur bra de svarta hade det när de bara hade varandra och sin musik....  Oj, va långt och långsökt det blev. Men reklamen visar så himla bra och tydligt att de svarta livar upp det samtidigt som de vita är väldigt stela! Helt rätt helt enkelt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0