090528 (Skolan)

Hej goingar<3
Nu har jag precis kommit hem från skolan, sista lektionen blev extremt påfrestande. Vi gick igenom terminsförhöret i gympa som vi hade för någon vecka sedan... Jag orkar inte ens berätta vad själva iritations momentet handlade om, men jag blev verkligen så himla arg på vår lärare och jag kunde inte släppa det! Nu har ilskan dock gått över och jag har lugnat ner mig...
Håltimman spenderade jag och Josefine hemma hos henne, vi åt nudlar oh bacon, och glass med Smartisar efter. Det blev mycket prat och lite plugg, men hon sa några riktigt kloka ord till mig faktiskt... Ikväll ska jag hem till farmor oh intervjua henne om hennes första kärlek, haha, sedan blir det hem och plugga vidare. Återigen säger jag att det är så sjukt mycket i skolan nu det sista!! Men jag hoppas att sommarlovet blir bra... :P Dock har jag haft min otroligaste och största och längsta skratt atack på mycket länge idag... Också det på gympan faktiskt! Haha, går inte att förklara eftersom jag inte vet vad jag skrattade åt. :)
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0