090526

Återigen förlåt, för dålig uppdatering! Men jag har helt enkelt inte varit hemma idag, och kunnat skriva. Men nu är jag hemma efter ett mycket jobbigt träningspass på Friskis! Haha, det var core, men himla jobbigt! Innan var jag och Sofia på kungsmässan oh bland annat åt och jag köpte morsdag present till mamma<3  Skoldagen har varit ganska bra... :)  Fotboll ute på gympan med Kristoffer. Mycket kul faktiskt! Det var A klassen mot B och såklart vann vi då, B. Jag gjorde ett mål också... (A) Förmodligen tack vare Torres tröjan<3 Men, våran kära Josefine skadade sig lite illa... Följande bild kanske inte är den trevligaste, men såhär såg hon ut efter lektionen i allafall... :P



Men vi älskar dig, även fast du ser ut som ett monster<3  Förvrigt detta i skolan, så har jag blivit riktigt arg (+besviken) för första gången på mycket länge! Men... Jag är inte långsint ;)  Sedan har jag blivit otroligt glad också! :D Jag fick VG på mitt matte prov!!! :D:D  Jag är sjukt glad för det! :D
Nu tänkte jag njuta av en Vitamin Well´s och kolla på Ally McBeal... Med omtanke om Sandra, så kommer jag inte säga vad som precis har hänt, men jag kan säga att jag är KÄÄÄÄR i en av de nyinkommna karaktärerna! (A) <3
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0