090525

Nu sitter jag i köket och håller på att laga mat. Jag är ensam hemma hela kvällen och det är så sköönt! Jag ska titta på 90210 och lite Ally McBeal, sedan måste jag plugga lite också... :(  Men, dagen i skolan har varit bra... Inte hänt mycket märkvärdigt. Solen har skinit hela dagen, och det gör mig mycket gladare.... Jag är på mycket bättre humör nu, än typ förra veckan. :D  Hoppas det håller i sig! Ända problemet just nu är att vi har så himla mycket i skolan. Asså det är sjukt mycket man måste plugga på och göra hemma, som inlämningar och redovisningar. Jag orkar inte, men försöker "trösta" mig med att det snart är sommarlov, och att det kommer bli jävligt gött! :D Nu bränner jag snart maten..!
Pussar&Kramar  /Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0