090522

Hejhej<3
Idag var jag och mamma&pappa först på exbo kök oh kollade på "ritningen" dom hade gjort på ett nytt kök. Vi fick se det i nått 3D program på datorn och det blev verkligen jätte snyggt! Det kommer bli jätte bra när det är klart! :D Sedan åkte vi till Kungsmässan, jag och mamma kollade i sånna affärer som jag aldrig går in i själv! Kappahl och Lindex... Jag hittade en jätte söt sommar klänning på Lindex, som jag ska ha på avslutningen, så därför får ni inte se den här. :)  Sedan hittade jag en jätte söt topp på Kappahl, som jag tänkte ha imorgon på Josses dansföreställning, tillsammans med min svart kjol. :D  Det ska bli jätte kul att se imorgon! Jag har varit på en av hennes föreställningar innan, men detta ska bli extra kul eftersom jag har sätt lite av danserna och musiken och så, det jag har sätt är jätte bra!! :D Det blev lite sent igår, och tyvärr inga bilder heller. Så därför blev det inget sent inlägg.
Men ha en fortsatt skön dag, så hörs vi senare.
Pussar&Kramar  /Nathalie

Jätte söt ljusrosa topp från Kappahl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0