090513

Hej sötingar!
Idag är det en såndär bitter dag igen... Inget är bra och inget är dåligt. Det har hänt lite roliga saker idag, men ändå känner jag mig inte speiellt glad. Jag vet faktiskt inte varför. Hoppas bara att imorgon blir bättre! Varför det nu skulle bli det... Nej, inget negativt nu, tänk positivt! :D
När jag kom hem hade jag inte ett piss att göra, så mamma föreslog att jag kunde åka och köpa middagen till ikväll. Så jag tog moppen och åkte till Hemköp o köpte Tacos... :D  De var konstigt nog ganska skönt, att köra längre än till skolan med moppen.   
Ska fortsätta titta på Ally McBeal nu, Billy ät ju död (Buhu!) men livet går vidare, även i en serie. :)
Pussar&Kramar  /Nathalie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0