090512

Hej sötisar<3
Min dag har varit blandad av allt möjligt, extrem glädje, och arghet... Inte för mig men andra. Lärare kan vara hopplösa och helt cp, ibland. Speiellt när dom är gravida! Gympan idag kunde ha varit bättre, men jag tycker att de va helt okej, ganska kul... :)  Annars har det inte hänt så mkt idag, tänkte ta det väldigt lugnt ikväll, kanske plugga lite på So grejen så jag slipper sitta med allt i slutet.
Jag hoppas att det blir riktigt bra väder imorgon! Jag är på sommar humör och skulle kunna gå med shorts och linne till skolan!! 
Just det, jag var så uppspelt av Tarotkorten igår, så jag glömde berätta att vi har ny soffa! :D  Den blev skit snygg och den är jädrigt go och sitta i!! :)

Höres sedan. Puss&Kram  /Nathalie

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jao gravida lärare kan ha cp-damp:P(L)

2009-05-12 @ 20:02:40
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0