090504

I'd better give it up and carry on
'Cause living in a dream of you and me
is that the way my life should be?

Ännu en text rad ur en av Britney Spears låtar, som går rätt in i hjärtat. På mig, eftersom den stämmer till 100% Denna var ut låten "I was born to make you happy"

Efter skolan pratade jag men Josefine i telefon i ca en&en halv timma. Det var mysigt :D  Vi pratade om allt möjligt... Tack för att jag har dig<3 

Idag var det ju såklart Geografi provet i skolan också... Det gick väldigt bra! Det var inte alls svårt faktiskt... :D  Skönt... (A)  Hade inte direkt pluggat jätte mkt. På Onsdag är det Operation dagsverke, jag har ingen aning om vad jag ska göra... Funderar på att göra nått kul, med Josse o kanske Fia, men vi kommer inte på något så det blir säkert att jag är hemma och städar eller nått. Tyvärr. </3

På fredag är det Engelska prov... Inte en stund att vila nu för tiden fan!
Men jag strävar efter et skönt sommarlov! :D  Ska fan göra massa mysigt med tjejerna!! Det pratade jag och Josefine om i telefon bland annat.... :)

Jag funderar på att göra fruktsallad eller nått, och kolla på Ally McBeal hela kvällen... Orkar inget annat... Eller så lyssnar jag på Britney Spears och bakar... JA! Fan va bra idé... Hehe Ses sedan ;)

Puss&Kram  /Nathalie
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skämtar du?!?!?! Kollar du också på Ally McBeal?!?Hahaha herreguud trodde jag typ var den enda som var helt galen på det nu!:P Hahha är i slutet av säsong 3:P<3

Puss(L)

2009-05-04 @ 20:30:25
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0