You

Hej<33

Här kommer en dikt jag har knopat ihop nyligen...

När jag tänker på dej kan jag inte låta bli att le

När jag blundar och somnar är ditt leende allt jag kan se

Du vet inte vad det är jag känner

Att inte ha dig här varje minut, bränner

Jag är så jävla kär

Hoppas att du en dag ska se att jag finns här

Jag väntar på dej

Hoppas att du hittar mej

Jag kommer själv aldrig att berätta

Tänk om jag förlorar, vågar inte riskera detta

Det finns inget jag kan göra

Om du skulle råka höra

Det gör inte mej nått

Jag kommer ändå inte förlora något jag fått

Egentligen kan jag bara vinna

Men jag litar inte på vad jag själv kommer finna

Jag vet inte hur man gör

Men tänk om det bara råkar bli så att du hör

Från någon som inte är jag

Då är gjort redan över

Jag får bara tro, hoppas och önska

Och här är en ihopsättning av två låtar

Var du än är och var du än befinner dig

Så finns jag alltid där för dig

Jag vakar över dig som gud över jorden

Förklarar mina känslor genom dom här orden

Jag älskar hela dig inte bara ditt utseende

Din personlighet, ditt underbara leende

Du är så underbar, snälla ge mig en chans

Vill bara va med dig o ingen annan stans


Idag har jag var i skolan såklart, Engelska prov sista Timman!! Men det känns faktiskt som det gick ganska bra..! 
Vi hade otroligt roligt i Bamba också!! Haha <33
Sedan åkte jag till Kungsbacka och shoppade med mamma. Jag hittade ett par ljusa jeans som jag letat efter i säkert ett år. Köpte också en jeans jacka och ett par nät strumpor till imon :D
Imorgon ska vi hem till My på Tema/Födelsedagsmiddag! Kändistema!! Ska bli så Himla roligt!!!!! :D
Idag fyller My åååååååår!!!! GRATTIS ÄLSKLING! <333



(Förövrig älskar jag mina underbara vänner! Josefine, Sofia, My oh alla andra :P)

Imorgon ska jag och Fia troligen också hem till Tolle och studion. Haha, jag frågar mig själv redan vad fan jag ska göra där! Men Fia är min bästa vän, och vad gör man inte för sina vänner?!

Med kärlek kommer smärta

I miss the beauty

I miss the rain

I miss the smile

I miss the pain

I miss my love

I miss my tears

I miss my heart

I miss my fears

Nu ska jag titta på film/tv och mys Fredaga med mig själv.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Snoowie

Sjukt fin dikt gumman! VI KOMMER FÅ SÅ JÄVLA KUL IMORN HAHAHA XD Jag behöver ju mentalt stöd, det är en bra anledning. Tänk dig mig där ensam, framför Niklas & Tolle, sjungandes.. NEJ TACK! Puss!

2009-03-20 @ 22:09:35
URL: http://snoowie.blogg.se/
Postat av: josefine:)

Duktig du är :)<3

Älskar dej kommer bli grymt imorn ju! :D

2009-03-20 @ 22:46:39
Postat av: Sandra

Haha härligt!:D vilken kändis skall du vara?:D(L)

2009-03-21 @ 09:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0