Heeelt ointressant!

Hej sötnosar<3

Idag har jag såklart vart i skolan.. :)  Lite långtråkigt i mellanåt, men helt okej ändå. Goalbollen och Innebandyn på Gympan var ganska kul... Även fast vi inte var så många :P  Väldigt många va borta..! Imorgon hoppas jag att Sofia oh Josefine kommer tillbaka i allafall!!! <333 Saknar er! Och jag KOMMER att komma på vad de va Josse menade med dedär! Men imon börjar jag 11.20!!!! Hahahaha, jag tycker SYND om er andra... :P

Sedan har jag tittat på en Beck film nu ikväll också! Det är ingen riktig skräckfilm, men den är endå läskig ibland. Jag har funderat över, vad det är jag tycker så mycket om med Skräckfilmer och filmer som Wanna bee Skräckisar! Jag älskar polisfilmer som Beck och Wallander. Men ÄLSKAR ännu mer riktigt skräckfilmer med massa blod oh riktiga grejer också. (Favorit=Scream 1,2&3) Men vad är det då som jag tycker så mycket om med dessa? Det kan inte vara att se våld o sånt, för i huvud händelsen i filmen här man jagar mördaren eller någon hoppar fram bakom en dörr eller nått, blir jag så jäkla rädd!! Även fast jag har sätt filmen 1000 ggr och vet exakt vad som kommer hända, blir jag lika rädd varje gång. Och eftersom jag vet vad som kommer hända så har jag nästan alltid en kudde framför ansiktet genom halva filmen. 
Så, det jag gillar är handlingarna, tror jag... Som Beck tex, dom man vet vad dom försöker lösa oh sitter oh stör sig på att dom är så dumma att dom inte fattar hur de gick till, och man blir alltid irriterad när dom kommer på nått jätte smart som inte stämmer eller är helt ovesentligt.... Det som är sämst i filmen är alltså det jag gillar mest, oh det som är bäst tycker jag Inte om! ... Ja, så måste det vara!

Inget intressant att läsa tycker säkert vissa... Nja, men det är det man har en blogg för säger jag då!! Skriva om helt onödiga saker som ingen idiot över huvudtaget igentligen bryr sig om! Så, till alla bloggare... SKAFFA ETT LIIIIIV!! Visst, jag bloggar själv... (Shit, vad ska jag skriva nu?) Men jag skriver för att det är roligt... (What´s the point?) Men skit samma, orka bry sej!

Nu ska jag dricka bubbelvatten oh kolla klart på Beck, annonsmannen. Imorgon blir det som sagt skolan 11.20... Hehe!

Ps1: Frölunda förlorade igen!!! Det suger!! Men jag vet nån som är glad.... ;)
Ps2: Jag är kär (Nyhet!)

Let me show my love is real
And make you feel the way I feel

Jag älskar dej!

Pussar&Kramar /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0