En bra+ dag

Hej överbara<3

Idag var en helt okej dag, skolan. 4 pers på matten, grymt bra jobbat på grupparbetet i So, kul labbning på Non, innebandy på gympan (roligt!) och seg slöjd. ...helt okej...

(Men jag Sofia och Josse i bamba!! Hahaha, det var roligt! Vi satt och flummade i säkert 40 minuter!! Hahaha<333)
Men sedan...

Utvecklingssamtal!!!!!!! :S
Men det gick bra... :)  11 ämnen, som lärarna att jag kommer få VG eller mer i :D  (Hyfsat nöjd)
Och Kristina hade inget "dåligt" att säga. Jag är duktig! Jag felar ändast när ingen ser... :D  Hahahaha, mina och Josefines sms innan jul ..... Hahahhaa :P

Sedan efter det åkte jag och mamma till Ikea. Vi köpte lamper till mitt rum :)  En golv lampa oh en liten runt boll till bordet. Jag klarade faktiskt att sätta ihop dom helt själv!! :D  Och det blev jätte fint!! :D

Sedan på kvällen nu har jag, skrivit om min Svenska novell, jobbat på Gympa grejen och nu ska jag, om jag orkar, skriva på No:n. 

Och som alla de senaste dagarna har jag, svävat på ... rosa moln!
Idag av en ny anledning, eller inte helt kanske, men typ ny anledning. :D  <33333

Imorgon tror jag att det blir till Kyrkan, tyvärr. Och på Torsdag hoppas jag på Friskis med Fia. 
Lördag=Filmträff och middag hemma med gäster.
Söndag=Filmträff och kalas hos farmor.

Vill ni träffa mej i helgen så, Glöm det!!! Jag är fullbokad! Men om du frågar snällt och om det är någon speciell person så går det att göra undantag... (A) 
(Hur kär får man bli?)

My, krya på dej och hoppas vi ses imon! <3

Pussar&Kramar på er andra(L)


Jag saknar sommar i Bohuslän! <3



 

Kommentarer
Postat av: josefine:)

Hahahahhahah X) våra sms och min o sofias humor asså :D

2009-03-11 @ 20:02:40
Postat av: Nathalie

Haha! Du har helt rätt, helt klart!! :D ;) Hahaha. Älskar er(L)

2009-03-13 @ 15:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0