Jag älskar min bästaste Sofia Dellve

Hej<3
Jag har inte skrivit på ett tag, finns inga ursäkter, jag har glömt! Men nu är jag tillbaka!
Dagen, skolan som vanligt, moppen ville inte starta imorse när jag skulle dit... Vet inte varför, men jag får la köpa nytt tändstift...  ;)  (Okej, alla fattar inte, glöm det isåfall...)
Men hur som hälst så ska jag på Gudstjänst ikväll men Sofia<3 Ska inte bli kul... :P

Just nu sitter jag och funderar över min novell, jag ska fan ha MVG på den! Det finns bara en sak jag behöver ändra på den så får jag de :D

Kan man sakna något man aldrig har haft?
Kan man vara beroende av något man aldrig har provat?
Är drömmar bara till för sömnen?
Är kärleken bara en illusion?
Så många frågor, hjälp mig finna svar
/Tagen från Maddes Bdb

Så himla rätt och så himla fin! <3

Jag älskar dig fortfarande! Efter allt som hände i Thailand, kan jag fortfarande inte släppa dig! Jag träffade världens goaste och snällaste kille, när jag kommer hem finns du där och förstör allt. Inte ett piss har förändrats, det är fortfarande bara dig jag kan tänka på och bara dig jag älskar. Jag har tagit av armbandet jag fick av Sahat... Det säger SJUKT MYCKET om hur mycket jag älskar dig. FATTAR DET! JAG ÄLSKAR DEJ FÖR FAN!!!!! 


Min bästa<3

 

Kommentarer
Postat av: Snoowie

Älskar dig med gumman <33333 Försök att se allting som händer positivt. :*

2009-03-04 @ 17:02:43
URL: http://snoowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0