Spinning + Box = Rolig dag!

HejsanHejsan<3

Idga har jag varit på Kungsmässan och ätit och på Friskis&Svettis oh tränat, med Fia. :)  De var riktigt mysigt! Det blev lite stressigt när vi skulle äta, men som vanligt kom vi lite för tidigt ändå till Friskis... :P
Vi tränade spinning. Seriöst de JOBBIGASTE jag NÅGONSIN har gjort!! Typ... Men jag svättades verklogen jätte mkt, och pulsen var på max! :D  Men jag tycker att de var jätte kul! :D  Fia tyckte där emot att det var mindre kul.. :P

Sedan var de Box på Gympan i Skolan. Det var också jätte roligt! :)  Jag var med Ewe, som förövrigt är sjukt bra på att peppa! :D
Jag var på Syv möte idag också... :)  Det var riktigt intressant och kul att lyssna på, jag har dessutom bokat ett eget möte med henne. :)
De ända som inte var så roligt på dagen var, No:n.... Vi gör grupparbeten... Jag fick ett litet utbrott på en person som jag helt enkelt fick utbrott på. Haha, när jag tänker på de nu var de ganska kul, men de va de INTE då ;)

Imorgon blir det första delen på matte provet. Pust! Kanske ska börja plugga nu... JA! KANSKE DE!!! SUKTIGT NATHALIE, ENNU ETT PROV SOM DU BÖRJAR PLUGGA PÅ 2 TIMMAR INNAN DU SKA GÅ O LÄGGA DEJ!!!  Guuud, vad jag blir trött på mej själv ibland!!! Förvrigt så fick jag reda på mitt No prov resultat idag... Jag fick 11, 19 var Godkänt. (11 av 41)  Asså detta är INTE okej!!! Jag måste börja skärpa mej och mina betyg!! NU SKA JAG PLUGGA MATTE!!!

Puss&Kram /Nathalie



Come and hugg me!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0