Ont i huvet!!!!!!

Hej allihop<3

Idag gick jag hem från skolan för att jag fick så jäkla ont i huvudet!! Jag la mej och vilade en stund, men det gick inte över, så jag fick åka hem. Jag har legat i soffan oh tittat på tv och film hela dagen, men huvudvärken har verkligen inte  försvunnit!! Det försvinner men kommer tillbaka lika fort igen!! Orkar inte vara "sjuk"  :(

Men.. Innan jag gick från skolan hann jag ha NoProv... Det var SJUKT svårt och jag tror inte enns att jag fick Godkänt!

Om jag går till skolan imorgon kommer det att bli Gympa m.m
Om huvudvärken inte försvinner, så stannar jag hemma imon, annars får la jag gå... :P

För övrigt så fick jag nyss reda på att Niklas Bloom kommer att bli våran Konfirmationsledare i Sommar! Hahahahha, vi får se hur det går... ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt... Kolla på film? ... Vad finns det mer?
Jag är bara trött och funderar på att gå och lägga mej (18:46)  Men frågan är om jag kan somna.

Jag har börjat fundera på Åhus. Beachhandbollens cupen som är där varje år, laget ska dit i år också... Jag spelar ju inte handboll längre, men jag funderar på att åka dit över en dag eller nått, bara för att... Få träffa honom.
Okej, Han heter Alexander, vi träffades där förra året, det gick åt helvete och jag var Jätte elak mot honom i slutet. Vi har ingen kontakt och jag tror inte att han tänker på mig längre, men allt blev bara så sjukt fel förra året och jag har dåligt sammvete för det som hände... Men jag vet inte om han vill prata med mig igen, och om han vill det så vet jag inte hur det kommer att sluta... Önskar bara att det fanns någon jag kunde prata med. Som vet vad som hände och som vet hur han var. Jag vet precis vem, men det är omöjligt att prata med den personen igen! Jag är verkligen inte kär i Alexander eller nått! (Eftersom jag inte kan tänka på någon annan än denhär underbart speciella personen som jag har varit så Jävla kär i... i... 6år) Men jag har bara dåligt sammvete för hur det blev, oh jag vill be om ursäckt. För det har jag aldrig gjort.  



Kär Dej Är I Jag! Att lista ut i vilken ordning bokstäverna
ska vara, är lika svårt att lista ut för dej, som det är att lista 
ut innerbörden av dom!!   FATTAAAA!! <333

Kommentarer
Postat av: emma<3

om du vill så kan du prata lite med mig, finns här för evigt för dig bby<33( vi MÅSTE göra nåt på påsk lovet!!<3)

2009-03-31 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0