My och Torres i veckan! <3

Hej Babes(L)

Har inte skrivit på några dagar... Jag har haft väldigt fullt upp i helgen kan man säga!! :P 
Lördagen: Filmträffen till klockan 3, sedan middag hemma med gäster + Melodifestivalen.
Söndagen: Filmträff till klockan 3 (inspelning av musik) sedan hem till farmor på middag som fyllde år.

Men, på tal om melodfestivalen... Va tyckte ni??
Jag tyckte att hon som vann var helt okej faktiskt... Men jag orkar inte skriva om Meldifestivalen mera, jag tycker att det är alldeles för uttjatat!!!!!!!!!

Dock kan jag skriva om vad jag ska göra nu... :)
Titta på Scream 2 och mysa!! Helt enkelt njuta av den sista tiden på min helg, med en bra film! Toppen!! :D

I veckan som kommer fyller My år!! 15 åååååår! :D Grattis älsklingen(L)
Sedan, samm dag (20Mars) fyller Torres år.... 25 (A)  Grattis<3

Veckan kommer bli tom...'

Men jag känner mej på ganska bra humör just nu, så ni ska jag titta på skräckfilm! :D

Puss&Kram
/Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0