Mörkblåa chinos

Halloj underbara<3

Idag har jag varit på Kungsässan oh shoppat, och på Friskis och tränat med Fia. :)  Asså jag ocg tider...
Jag trodde att jag slutade 14.20, så jag bestämmde att mamma oh jag skulle hämta Fia på skolan 14.45. Problemet blev att jag slutade 14.50 ... Så mamma och Sofia fick vänta ett tag på mej om man säger så... :D
Men det blev bra tillslut och vi kom till Kungsmässan. Jag köpte ett par mörkblåa chinos på Gina Tricot... :) Jätte fina!
Sedan åkte vi till Friskis och tränade Station medel. Det var VÄLDIG jobbigt! :P
Sedan i bilen påväg hem satt och sjöng hela vägen :)  Jag tror att Fia och pappa tyckte det var lite jobbigt, men ja tycker de va kul :D  ....

I skolan ... som vanligt. :P
Men, Min moppe går snabbare än Koffes! Hahaha. Okej, det är kul!!

Och otroligt, men våran grupp vann Huvudstadstävlingen!!! Hahaha kunde verkligen aldrig tro de!!
Jag hoppas vi får Dumle klubbor (A)



                                I´m still in love. Of course!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0