Kungsmässan<3

Hej Sötisar<3

Idag var det "den jobbiga förmiddagen" i skolan... :)  Matte diagnos, genomgång på No och Engelska och Jobbig Tyska lektion! Fyra lektioner innan Lunch! Det är bara jobbigt! Men jag oh Philip hade roligt på Engelskan ändå.... :D 
Men det blev ingen lång eftermiddag direkt... :D
Efter skolan åkte jag och Sofia till Kungsmässan och shoppade! :D  Presenter till My bland annat. Oh jag köpte en Mörkblå topp med lite vita prickat och mönster. Och en vit topp med blåa stora blommor :D  Jag är extremt nöjd!! <3

Där träffade vi också Josefine och Jacob på en fika (<3) Hihi. Sötaste tsm verkligen!!! (L)

Imorgon MÅSTE jag värkligen plugga till Engelska provet som är PÅ FREDAG!!! Jag har inte börjat än... :'(
Sedan måste jag städa också... :(

Vad jag saknar är inte en person jag haft och förlorat, utan någon jag aldrig haft, men alltid velat ha!
Tycker att denna rad passa bra just nu ... <3


Fia + Jag idag (L)
Josse och Jacob ville inte vara modeller så jag o Fia fick som vanligt ställa
upp! (Fia fik dock några bilder på dom, men jag tycker det är lite taskigt att
lägga upp dom här...) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0