Kändisfest Lördag

Hejhej<33

Igår när jag kom hem från My, var jag alldeles för trött för att orka skriva... Så jag skriver nu, om igår istället. :)

Igår var Jag, Sofia, Josse, Sara, Olivia och Emma alltså hemma hos My på födelsedagsfest / Kändisfest. Jag och Emma var såklart utklädda till samma person, nämligen Amy Winehouse. Men som ni ser så var vi SJUKT snygga båda två!! ;P



Förutom att jag kännde mig som en Hora när jag gick dit, så var kvällen UNDERBAR!
Kändisarna på festen var, Paris Hilton (Sofia) Grease (Josse) Amanda från MamaMia (My) Lykke Li (Sara) och Marilyn Monroe (Olivia) + 2 Amy Winehouse. :)  Det var värkligen en JÄTTE ROLIG KVÄLL!!!

Här kommer några bilder från festen (Alla tagna av Sofia som tyvär inte kom med på så många bilder eftersom hon är fotografen...)











Och Sist men INTE MINST!  FÖDELSEDAGSBARNET MYYYYYYY <3333
Tack alla flickor, men främst såklart My, För en UNDERBAR kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0