Im in love with you

Hejhej<3

Idag var vi i simhallen med skolan. Inte roligt!! Vi skulle simma klädsim och boxera en med kläder också...! Det var jobbigt! ;)  Det var tungt och kallt.
Övriga dagen i skolan var inte så lång, men helt ok.

Sedan blev det hem oh äta, sedan in till Lina och passa henne en stund.
När jag kom hem var Leslie hemma hos oss, lite trevlig överraskning... :P
(Pappas gammla kompis, dom träffades i Pakistan när pappa bodde där)

Nu hade jag tänkt att om jag hinner ska jag kolla på nån film... Annars blir det la att sova. :)

(8) Way can´t i breath whenever i think about you?
Way can´t i speak whenever i talk about you? (8)


Finns verkligen inget mer att skriva om idag... :D
Men ni får lite bilder från igår, som Fia tagit på mej, på våran Fotopromenad. :)
Puss&Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0