Ikväll

Ingen idé att skriva om skolan eller nått annat sånt idag... Det finns en viss risk att det blir långtråkigt!
Men nu ikväll har jag varit hemma hos den Underbaraste Sofia! <33 Vi tittade på film, Defently maby, eller hur de nu stavas... Den var bra.. Inte en av de bästa filmeran, men helt okej. :)
Sedan camade vi med Malin, Frida, Jossan och några till ;)  Det var roligt ... Haha, jag gillar Frida!! ;) <3

Kvällen var sjukt mysig och jag älskar Sofia Dellve. (L)

Imorgon blir det upp ganska tidigt och åka till filmträffen... Sista! Filmerna ska bli helt klara och allt. Lovar att meddela när premiären blir!
På Söndag blir det kyrkan och komfirmation med massa. Ska kla bli helt okej... Inte jätte kul kanske, men okej ;)

Nu tänkt jag sova. Som sagt, upp tidigt imon.

Pussar&Kramar /Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0