Hur kär får man bli?

Hej älsklingar<3

Idag har jag kännt mej som ett PMS barn... "PMS is talking, not me!" Ungefär så har jag känt mej hela dagen... Det har hänr bra saker också, men idag har varit min PMS dag! Jag har varit grymt känslig och lättretlig!

Men, Idag har jag fattat vad alla menar med att "Sväva på rosa moln" för det har jag gjort idag också... :D
...
Sedan, Wuollet och Anton Olsson lånade min moppe på håltimman. Jag blev verkligen sjukt nervös när dom inte kom tillbaka i tid, när lektionen började. Jag satt vid fönstret och var verkligen jätte nervös!
Bensin lampan hade börjat blinka och dom skulle försöka tanka och allt möjligt... Men de gick ju bra iallafall. :) 
Haha jaja.

Gympa lektionen var verkligen den tråkigaste på Väldigt länge!! "mini tennis" ... usch, inte roligt!
Men trotts PMS nervositet och tråkig gympa så har jag alltså svävat på rosa moln... :)  Varför får ni jobba på själva.

Imorgon blir det Kungsmässan och Friskis med Sofia<3  Ska bli mysigt. :)

Pussar&Kramar


<3333333333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså? Så ser man vilket stort intryck man gjorde på tennisen då med dig...hmm..:P:P:P:P;Dhaha<3<3

Du är bäst(L)(L)Du är en av de som jag verkligen kommer sakna(L)

2009-03-07 @ 01:03:01
Postat av: Nathalie

Svar: Haha, du var de ända som var bra med lektionen! ;) Men för övrigt var de inte så kul... Haha! Jag kommer sakna dej med! Mycket! (L)

2009-03-07 @ 13:18:04
Postat av: Sandra

Haha taack darling(L)(L)samma här faktiskt<3

Jag kommer sakna dig med!!(L)

2009-03-08 @ 01:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0