God början Surt slut

Hej sötisar<3

Idag har jag varit på våran SISTA filmträff! ... Lite tråkigt. Men nu är hur som hälst alla filmerna helt klara! :D  Det blev faktiskt väldigt bra :D  Jag lovar att Informera när jag vet datumet för premiären! Förmodligen blir det på facklan om en månad. Men jag återkommer med mer exakt datum.
Men när allt var klart och vi skulle ha en liten egen prämiär för bara oss själva, bjöd Jon oss på tårta!! :D  Trvlig överraskning tycker jag!! ;)

Efter filmträffen åkte jag hem och började titta på Hockeyn. Frölunda-Hv71. Frölunda började väldigt bra, men fick inga mål i första perioden. I andra kom Hv igång och fick två enkla snabba mål. (Suuurt!) sedan ganska snart fick Frölunda entligen sitt mål i allafall!! Men Hv var bättre genom resten av matchen och vann med 4-1. Surt, men ganska väntat. Men jag håller på Hv i finalen i allafall! :) 
Surt att Hv vann och Frölunda förlorade, men jag vet nån som blev väldigt glad och mallig! ;)

Imorgon blir det att åka till Kyrkan på gudstjänst och Konfa träff...
Ska bli helt okej. Kul att träffa alla, mindre kul att gå i kyrkan.

Ikväll tänkte jag titta på film eller nått och mysa med mej själv... :(

Bild från Sofia och Josefines fotopromenad idag, som jag inte fick följa med på... :(
Men jag älskar er ändå ;) <33



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0