Fotopromenader...

Hej Hej<3

Idag har jag och Sofia vart på Fotopromenad x2!! :D  Första gången på rasten... Bara på skolgården, hehe, det gick inte jätte bra när vi skulle ta hopp bilder, men ändå ;)
Sedan på eftermiddagen/kvällen åkte jag hem till henne osså gick vi ner till Havet. Det blev några jätte bra bilder!! :D 
Det var mysigt! Men JÄVLIGT kväll!! :P

Skoldagen var förövrigt som vanligt tycker jag... :)
Jag och Andréa hade roligt på Svenskan... :)  <333

Imorgon blir det simhallen med klassen på gympan, tyvär. Men vi slutar tidigare...! :D Hehe!
Sedan ska jag passa Lina en stund på kvällen. Kan bli mysigt :)

Nu funderar jag på att titta på film eller nått, sedan SOVA!
Men ni får EN bild från idag, eftersom Fia inte skickat fler än... :)
Hon är fotograf oh redigerat, jag har gjort den svart-vit, och det är jag på bilden... :P

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0