Blogg Makover!

Hej älsklingar<33

Idag har jag gjort om bloggen! Kanske svårt att missa..? Haha men visst blev det bra?! Tack för hjälpen Sofia!! Dendär dumma hemsidan hängde datorn hela tiden så jag fick ryck, men annars gick det ju bra. :) Resultatet blev bra oh jag är nöjd! Men säg gärna till om ni har synpunkter på vad som kan rättas till :)
Sedan har jag faktiskt pluggat till Engelska provet också!! När jag väl förstod vad det var vi skulle lära oss så var det inte så svårt! :D  Kommer säkert att gå jätte bra imorgon! (*Host*)

Sedan var jag ju i skolan idag också... :)
Jag och Josefine var hemma här på Håltimman och åt lite och pratade, mysigt värre!! <3
Sista lektionen = Gympa. Fys med Maja! :D  Det var faktiskt riktigt roligt..!! (A)

Nu hade jag i allafall tänkt dusha och sedan titta på film eller nått.
Imorgon börjar jag 10.20 :)
Imorgon är också sista dagen i den tomma plågan.
Imorgon är också underbara My:s födelsedag!
Imorgon är också Torres födelsedag!
Imorgon är det också enGELSKA PROV!!!!!!!

Finns lite bilder från idag, men jag har inte fått dom från Fia, så vi struntar i det... :)  Ni har ju fått en helt omgjord blogg! :D

You´re in my heart just like a tattoo.
You´re the reson my love has a name.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0