I want to kiss you but I want it to much

"I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't wanna break these chains"
(Poison med Alice Cooper)

Nu har jag börjat lite med packningen. Imorgon vid 5 på eftermiddagen åker vi. :D  Jag hinner verkligen inte göra mkt mer än att packa o fixa inför resan imon! Om "någon" (speciell) läser detta så hinner jag tyvärr inte med oförberedda våldgästningar till mitt hus imorgon. Vi får helt enkelt ses när jag kommer hem. Om du som det var tilldelat fattar vinkeln... ;)
Nu ska jag snart sova tänkte jag, har så himla ont i huvet!
Pussar&Kramar  /Nathalie


Kommentarer
Postat av: niklas

jag fattar jag tänker inte komma till dig men vi får höras ses ha det så skönt ta det bara lunkt och chilla ses <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0