A whole life love

I said a wasn´t gonna lose my head, but then POP! goes my heart.

Det var 6 år sedan... I 6 år har någon annan styrt mitt hjärta, utan att veta om det och utan att ha en aning om hur jag känner för honom. Jag funderar på om de kanske är fel mot honom? Han kanske har rätt att få veta? Men han är så jävla trög, jag har verkligen försökt att få honom att förstå, eftersom jag inte vågar säga något, men han fattar helt enkelt inte. Vad ska jag göra, jag är rädd att jag kommer ångra mig senare, om jag inte gör något nu. Men vad kan jag göra? Jag är så jävla kär i honom, jag har varit i flera år och vågar inte äventyra en eventuell vänskap som kanske är på väg... Men de ända jag kan drömma om och längta efter, är honom!

I don´t remember what day it was. And I didn´t notised what time it was. All I know is that I feal in love with you. And if all my dreams come true, I´ll be spending time with you...!

Detta är inlägg nummer 200.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0