Halooooooo

Jag hade ett riktigt bra inläg på gång för några timmar sedan. Men som alltid när man har något bra på gång, så kronglar något annat! Idag var de strul med publiceringen på blogg.se. Så detta inläget blir lite annorlunda...

Idag har jag varit riktigt duktig! Jag gick upp klockan 10 (vilket är jävligt tidigt för att vara mig!) sedan åt jag frukost och latade mig en stund. Sedan åkte jag och handlade de som behövdes till maten ikväll. Också idag är det jag som lagar middagen. Det blir lika gott, men dock mycket enklare. Tacos.... :)
Jag handlade också dagens lunch, som jag lärde mig på Dahls när jag praoade där. "Majspanini med salami och Brieost och gurka." Såklart glömde jag att köpa gurka, men det blev lika gott ändå :)



Efter lunchen ville jag fortsätta att vara duktigt, så jag städade! Med radion på högsta volym dammsög jag hela huset, städade badrummet och fixade diskmaskinen. Sedan förberedda jag lite för middagen, med att fixa grönsakerna.
Nu sitter jag vid tvn och latar mig igen... :)

Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja blogg.se krånglade jättemycket! Blev helt galen!

Haha:P<3

2009-06-17 @ 21:02:59
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0