Update

Hejhej<3
Anledningen till dålig uppdatering idag är vädret! Det har  varit så himla gött väder så jag har inte haft en tanke på att sätta mig vid datorn o skriva! Men i förmiddags låg jag i allafall på altanen och solade i några timmar. Sedan bestämmde jag mig för att baka. De blev äpplepaj, för jag var mest sugen på de! :)  Men jag hann inte smaka på den eftersom dumma Josefine ringde mig o frågade om jag ville följa med o bada... Hehe. Men jag ska smaka på den ikväll o den blev säkert god! :)  Men vi åkte i allafall o badade med några fler och de va kuligt. Lite kallt eftersom de blåste, men ganska gött.
Nu ska jag snart äta och sedan duscha! Ikväll ska jag träffa My<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


BakaBaka :)


Swish in i ugnen! (Fin hand?!)

Kommentarer
Postat av: sandra

Gottgottigottgott:D:D

2009-06-23 @ 18:48:39
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: Shopper extra

det där ser gött ut:)

2009-06-25 @ 20:30:22
URL: http://shoppersextra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0