Skolavslutning 2009

JAG ÄR LEDSEN! Men jag har inga bilder från dagen än, hoppas att jag får dom snart, men tills dess får det räcka med mig text. :P  "Överraskningen" var att jag oh Josefine skulle vara confrancierer på avslutningen. Tråkig överraskning kanske, men vi gjorde de ganska kul.. Asså att alla var nyfikna ;)  Men det gick bra i allafall trotts att vi var sjukt nervösa! Men NU ÄR DET SOMMARLOV! :D  Snart ska jag fika med mamma och pappa, sedan ta spruta :P  Och ikväll blir det middag på Tio Pepe med tjejerna, sedan får vi se vad vi hittar på. :)  Synd bara att det regnade idag bara! Men grattis till alla nior som går ut idag. :)  Niklas Hemlin tex.. ;)  Hörs senare<3
Pussar&Kramar  /Nathalie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0