Shrek!

Hejhej<3
De blev inge Wimbledon ikväll, den var för repig så Dvd:n kunde inte spela den. :P  Så istället blev de "Shrek 1" :D  Den är så himla bra! :D  Osså e de många goa låtar i den också, imorgon ska jag förmodligen kolla på 2an o 3an också.. :)  De bästa i första filmen är när Shrek precis har räddat Fiona och dom står utanför tornet. Hahahha

Åsnan: (till Fiona) Do you think Shrek is your true love?
Fiona: Well, yes.
*Tystnad*
Åsnan och Shrek: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

De e så jävla kul så jag kissar ner mig varje gång, något säger mig att jag inte skulle skrivit dedär sista...
Men nu ska jag snart sova tror jag.
Pussar&Kramar  /Nathalie

Här kommer en av de finaste låtarna<3


There were times I ran to hide
Afraid to show the other side
Alone in the night without you

And it is you I have loved all along

Over and over
I'm filled with emotion
Your love, it rushes through my veins

And I am filled
With the sweetest devotion
As I, I look into your perfect face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0