REKORD!!

Gaaaaa!! Vet ni vad?!?! Idag har jag haft besöks rekord!! Och inte med en liten marginal heller!! Idag har jag haft 40 besökare!! Visst visst, de är inte så många jämfört med typ Kenza, men ändå!! Det är många för att vara min lilla blogg..! :D Fasen vad glad jag är nu!! Hoppas ni kommer tillbaka om ni bara kollade in en snabbis idag... :)  Tack för att ni finns... :D



Nu funderar jag på att titta på lite Fawlty towers och äta något gott innan jag går och lägger mig. Imorgon ska jag träna och sedan fixa lite småsaker inför resan. (Jag bilar ju till Kroatien på Tisdag!) Vad ska ni göra imorgon? Sola och bada eller? :D
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: melinda

fin blogg :)

2009-06-29 @ 01:16:30
URL: http://melindaglamerlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0