Mysig dag :)

Hej allihopp!
Ledsen att det inte har kommit fler inlägg idag, men jag har en anledning! I förmiddags åkte jag mamma och pappa in till Göteborgsoperan och tittade på Romeo&Julia. Den var riktigt bra enligt mig!! Det var ju STCC race där inne idag också, vi såg lite av det, och de var sjukt häftigt! :D  Sedan var vi inbjudna till Chez Amis i Vasastaden. Det var en fin restaurang med mycket god mat! Vi satt på den mysiga uteseveringen med en snygging till servetör... ;) 



Majskyckling med potatisklyftor och fetaost sallad. (Min mobil tar inte bra bilder!)

På vägen hem körde vi förbi denna restaurangen. Med ett mycket fint namn...?


Kommentarer
Postat av: sandra

haha torres:P klart du var tvungen till att fota!;P;P ha en bra kväll sötnos<3=)

2009-06-06 @ 20:52:09
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0