My min solstråle! :)



Denna helt underbara tjejen har jag spenderat kvällen med! Hon kom hit runt 8 och vi åt min goda äppelpaj (som faktiskt blev riktigt bra!) också satt vi och pratade fram till nu... :)  Himla mysigt och ovanligt att träffas bara My och jag. Det måste verkligen göras om!! Tack för kvällen gumman, jag älskar verkligen dig! <3

Jag tittade inte på fotbollen ikväll... Men de gick bra hörde jag. De e bra de, vidare till Semifinal! :D

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra riktigt... :P  Men de e bara bra, planerar man för mycket blir man stressad, och stress tycker jag är de värsta som finns! Så de blir säkert en lång solning och förhoppningsvis bada med någon. :)  Ha de bra och njut av vädret :)
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0