More pics

Här kommer lite fler bilder från modevisningen. Jag tycker nästan inte att någon bild blev bra på mig! Kan bero på att jag ser så jäkla sur ut ioförsig! :P  (Men det var jag verkligen inte!)  Har inte fått fler bilder än dom på mig, från Sofia, eftersom ALLA vill ha ALLA bilder, men kanske så kommer det fler efter hand. :)


Min klänning, de ända jag har gjort i slöjden detta året...:P



Sedan hade jag två andra grejer också, men dom bilderna ser jag helt freaky ut på, så dom kan ni GLÖMMA att få se!!! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

JOOO VILL SE MIN KJOOL !!:D(L)(L)pleease?:'(

2009-06-06 @ 18:56:04
URL: http://onsalasandra.blogg.se/
Postat av: Y a m i n a

Älskar din klänning (L)<3

2009-06-08 @ 18:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0