Morch!

Hej allihopp!
Nu är jag precis hem kommen. Jag, mamma och pappa har varit i Göteborg hela dagen och fixat de som behövdes inför resan imorgon. Vi köpte en såndär bärbar Dvd spelare som vi kan ha i bilen bland annat! :D  Sedan basik grejerna som typ solkräm och sånt. Jag köpte även ett "fodral" till min Ipod, så nu är den också rosa! :D
Sdan köpte jag en jätte söt "blus" som jag tänkte använda både som överdragsplagg på stranden, och som fin topp på kvällarna. Sedan även ett par shorts.
Ikväll ska jag och My hem till Josse och grilla, sedan blir de bad och jordgubbar på bryggan<3 Kommer bli as mysigt! Jag ska verkligen var aen RIKTIG bloggare ikväll oh ta massa bilder!! Lovar er! Hörs senare<3
Pussar&Kramar  /Nathalie


Haha, den ser jätte konstig ut nu... Men den är inte så stor i armarna "på riktigt"


Suddig bild... Ledsen!

Kommentarer
Postat av: Therése

tack! du är med och tävlar om en länkning! ^^



och snygga shorts :)

2009-06-29 @ 18:06:47
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0