Modevisningen.

Hejhej<3
Idag har varit skit kul! :D  Upp mycket tidigt imorse för att vara i skolan 7.30. Vi övade och gjorde i ordning det sista för modevisningen. Sedan blev det träning och sedan ett genrep, för mellanstadiet. I pausen tog Fia massa bilder på Julia, som den nedan. Sofia tog sammanlagt 300 någonting, bilder under dagen. Men jag har inte fått alla än, så ni får nöjja er med denna för tillfället. :)  Sedan var det inga fler lektionen! :D  Så nu är jag hemma och har ingenting speciellt att göra. Men jag funderar på att titta klart på "Djävulens advokat" som jag började på igår. Den är riktigt bra, men jag tror inte riktigt jag har kommit in i den än.. :P Hörs senare, förhoppningsvis med fler bilder.
Pussar&Kramar  /Nathalie


Julia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0