Mina favorit bloggar! :)

Någon frågade mig vilka bloggar jag brukar läsa...
Här kommer "svaret" :)

http://onsalasandra.blogg.se
Detta är en helt underbar vän till mig. Hennes blogg läser jag dagligen, dels därför att jag känner henne nära och därför att hon skriver om mycket bra tankar. Som våran Svenska lärare säger så ska man kunna förklara varför man har vissa åsikter eller så... Det gör Sandra skit bra! ;P  Haha, men anledningen till att jag gillar hennes blogg är för att hennes personlighet kommer fram mycket. Och den älskar jag!


www.naztysbunny.blogg.se
Detta är Denises blogg... Denna bloggen Älskar jag därför att Denise är en sådan tjej som har båda fötterna på jorden! Jag känner henne inte (;P) men genom hennes blogg tror jag också att mycket personlighet kommer fram. Hon är en till synes helt vanlig tjej som skapar en väldigt intressent och rolig blogg. Dessutom ger hon väldigt bra "hår tips" (hon är frisör) och hon är grym på att måla. Sedan visar hon upp mycket bilder på söta skor. (Detta gillar jag! :P) Läs bloggen, man fastnar!


www.blondinbella.se
Detta vet väl alla vem det är!? Jag läser även hennes blogg dagligen, därför att jag tycker hon är as cool! Hon har fått mycket kritik, men jag diggar henne verkligen! Hennes åsikter och att hon är så drivande gör att jag gillar henne sjukt mycket! Jag tycker om hennes blogg och hennes personlighet därför att hon är sig själv och verkar inte ta någon skit! Hon tror på sig själv och hon är så som jag vill vara!


www.kenzas.se
Detta vet väl nästan alla vem det är också?! Jag gillar Kenzas blogg därför att hon visar mycket bilder från vad hon "är med om." Hennes liv är händelserikt och jag tycker att detta är riktigt roligt att läsa om! Hon verkar vara en go tjej och jag gillar helt klart hennes blogg! :)  Desutom är hon ju riktigt vacker och hennes kraft att driva sina idéer framåt tycker jag är grymt starkt!


http://paulinadanielsson.blogg.se
Paulina (Paow) är en stockholms tjej som är 15 år. Jag läser dagligen hennes blogg därför att jag tycker hon är kul... :P  Jag vet inte riktigt varför men hennes blogg är roligt (på ett bra sätt!!) Och jag gillar hennes stil på ett sätt, hon är cool men inte alls lik mig själv. Jag menar inte att jag är bättre (:P) Men jag diggar henne och tycker helt enkelt hon är cool. :P Dessutom delar hon mitt intresse för rosa! :D  Hon "säger" själv, "Jag vet att ni hatar att älska mig." Och så är det...

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Jag har precis läst hon paulinas blogg en fråga bara är det den paulina som dessie snackar om? :O

Dramdrama, har blivit helt hung up på alla som bloggar haha snacka om att inte ha något vettigare för sig! ;D

2009-06-28 @ 17:39:04
URL: http://gemignamnet.blogg.se/
Postat av: sandra

tack älskling!!:D:D<3

2009-06-28 @ 20:15:13
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0