Min kväll<3

Hej sötisar<3
Kvällen med Josefine och My var underbart mysig! Jag måste bara säga att jag älskar verkligen er och det kommer jag alltid att göra! <3  My kom hem till mig osså körde vi till Josse. Där grillade "vi" /josses pappa, korv och hamburgare. Sedan åt vi glass, jordgubbar och NonStop. Allt var grymt gott och vi alla tre blev propp mätta! :D  Sedan satt vi och pratade en stund, lite med Josefines föräldrar, vi hade de riktigt mysigt! :)  Sedan fick My och Josefine sina komfirmationspresenter, eftersom jag inte kan komma när dom komfirmerar sig så fick dom varsitt par öghängen, och de blev dom jätte glada för :)  Jag tänkte förstå köpa armband, för de vill jag själv ha när jag komfirmerar mig... ;) Men de blev söta örhängen till dom istället :D  Josse blev så glad att hon började gråta... Haha, jag förstår mig inte på henne! Men sedan gick vi ner o badade, de var jätte skönt i vattnet och vi fortsatte o prata om allt möjligt som vi vanligtvis gör :P  men en jävla kärring kom o förstörde allt när hon va jätte o trevlig och sa att vi skulle dra där ifrån. Herregud va folk måste vara otrevliga ibland asså! Men sedan gik vi i allafall därifrån och satte oss på ett annat ställe och startade en liten gullig eld. Sedan kom det dock en TREVLIG ung man och berättade för oss att de var totalt eldningsförbud i hela Göteborgs regionen, men han var jätte trevlig och man önskar kärringen på bryggan kunde vart av samma sort... Men vi släckte elden fast satt ändå kvar och pratade. En underbar kväll och återigen, jag älskar verkligen er! <3


Josefine försöker få de att se ut som det var hon som grillade... Men ingen går på de såklart! ;) 

Josses lillebror, Johan spexar som vanligt!

Josefine började gråta när hon såg denna bilden i kameran... Jag förstår inte!

Haha jag kan förklara! My klagade på att vissa delar syntes för mkt på bilder... Så va de! :)

Jag förstår inte...?

Något va roligt, kommer dock inte ihåg vad!

Som sagt, något va kul...

Glada tjejer öppnar presenterna... :D

Josse började böla!

Mm...?

Mumma! :D

Finaste i världen! <3

Mys<3

Visst blev det en hel del bilder, som jag lovade! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0