Min dag

Det värsta med att vara sjuk är att man inte kan andas genom näsan. Så på natten blir munnen så torr att läpparna spricker. Min överläpp har spruckit på 4 ställen, det ser helt sjukt ut!

Men..! Idag har jag varit och shoppat med mamma i Göteborg hela dagen, då kan jag såklart inte vara annat än på bra humör! Speciellt inte när jag hittar den jätte söta klänningen från Nelly.com hänga i en affär! :D  Så de blev en hel del idag.. Klänning, kavaj, jeans shorts, shorta och skor!!! Här kommer (äntligen) bilder på allting. :)  Jag har klippt bort mitt huvud på alla bilderna, eftersom jag ser helt sjuk ut. (Kan iförsig bero på att jag är sjuk...)


Den underbara klänningen! :D  Visst e den söt?!?!

Shorta, jeans shorts och skor<3

Kavajen. Bilden ser lite dum ut, eller kavajen bara "hänger" men den blir snyggare i en "helhet" ... :P

Bilden är mycket konstig. Men jag lägger in den för att ni ska se lite av kavajen i en helhet tsm med jeansen och skorna. Snyggt? :)

The skoooor! :D

Men nu ska jag åka in till sjukhuset... För ungefär en månad sedan fick jag ett "blåmärke" på foten... Nu täcker de ungefär halva foten. Och det är blått, grönt, gult och lila. Så förmodligen får jag medicin mot borelia för ungefär tusende gången i mitt liv. Så blir det när man har en katt som sover i min säng dygnet runt... Men det är han värd! :) <3

Kommentarer
Postat av: sandra

gummsan då! hoppas att du blir bättre snart! Jättefina saker du shoppade, du måste vara grymt nöjd:D(L) LOVE<3

2009-06-13 @ 21:42:55
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0