Michael Jackson

Michael Jackson är död. Vid dethär laget har väl alla hört de, men jag fick reda på det idag på spinning passet. Jag kan inte säga att han var min idol direkt, men det känns endå väldigt tomt! Han är/var en sådan person och artiskt som bara ska finnas där, jag hade aldrig tänkt mig att han kunde dö. De känns tomt och tråkigt, men samtidigt så var de väll inte speciellt oväntat...? Rest in peace MJ<3




Igår


Kan förändringen ha något med den tidiga döden att göra? Jag tror nästan det... Han blev bara lite drygt 50 år.

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja! Det känns verkligen tomt och enormt tråkigt...:(:(

2009-06-27 @ 18:54:05
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0