Me likie!

När brukar en tjej vara inne i sin rosa period? När hon är 5, 6, 7 år? Jag tror aldrig att jag hade en sådan period... Den har kommit NU! När jag är 15! :)  Allt ska vara rosa! Alla mina 20 naglar, väskan jag köpte idag, kläder, mitt rum är delvis rosa... Allt! Ju mer rosa jag har runt mej, ju finare känner jag mig! :D  Kolla tex på dessa skorna, hur fina är inte dom lixom!? Jag är helt enkelt inne i mitt livs rosa period i 15års ålder... :) 


Vad ska ni göra imorgon? Jag ska träna på förmiddagen, någon som vill åka och bada med mig efter?
Pussar&Kramar  /Nathalie

Kommentarer
Postat av: sandra

söööta skor!!!!!!:D:D<3

2009-06-26 @ 12:05:46
URL: http://onsalasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0