Lamborghini

Hejhej!
Idag har jag mamma och pappa varit i Nääs fabriker. (Det var verkligen jätte fint där!!) Men anledning till att vi var där, var för att pappa skulle köra Lamborghini. Detta var en födelsedags present till honom från mig och mamma. Jag måste säga att jag blev väldigt avundsjuk och tyckte jag gott kunde ha fått åka med i allafall. Men nejnej! Jag tog massa bilder istället. Lite bilder på omgivningen kanske kommer senare, (Det var som sagt väldigt fint där!) men nu kommer några bilder på den mycket fina bilen i allfall. Man kan köra Koenigsegg också, 10 minuters körning kostar 10 000. Hm, lite dyrt... Tyvärr... :(
 






En fin bil med topphastighet på 320 km/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0