I´m alive! :)

Hej bloggen!
Idag har jag gjort en del kul saker... :P  Först vaknade jag aldeles för sent! Så jag fick stressa till bussen för att hinna i tid till Friskis. Idag var de nämligen dax igen för ett spinning pass. Påbussen träffade jag Kristin, som också skulle dit, så de blev att träna med henne. Trevligt :)  På vägen till bussen tillbaka träffade vi nån tjej som ville att vi skulle förklara vägen till nått ställe. Hon fattade inte engelska jäte bra, så de tog lite tid, men jag tyckades i allafall förklara för henne hur hon skulle gå.. :D
Sedan träffade jag en bekant kvinna på bussen hem, när Kristin hade gått till en annan buss. (Jag träffade Josses mamma. :P)  Emma och jag åkte sedan och badade. :)  De blåste förfärligt, men de va skönt och kul att träffas äntligen! Sedan blev de glass på Smått&Gott. Nu sitter jag hemma och väntar på mat, jag är hungrig! Ikväll blir de fotboll och jag kommer verkligen gå in för de. Jag kommer sitta o skrika i soffan! ;)
Hörs senare. Pussar&Kramar  /Nathalie


Min<3

Söt?

Söt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0